Selamat Datang Ke Booth Detox Foot Patch

Terima kasih kerana mengunjungi Booth Penyedut Toksin...

Penyedut Toksin adalah merupakan produk kesihatan khusus kepada pesakit-pesakit seperti melegakan sakit sendi, mengurangkan alahan , menstabilkan tekanan darah tinggi , melancarkan pengaliran darah dan menghilangkan lenguh-lenguh badan.

Harga Detox Foot Patch (penyedut toksin) adalah sangat murah berbanding harga dipasaran.

Oleh itu apa tunggu lagi ?!

Dapatkan lah produk Detox Foot Patch penyedut toksin.... SEKARANG!

Khamis, 22 Julai 2010

Bahan Di Dalam Penyedut Toksin


1. Wood Vinegar : Cuka Kayu mempunyai kuasa penyerapan yang luar biasa dan sifat mensterilkan, dan digunakan oleh beberapa ahli fisioterapi untuk menghilangkan rasa sakit dan untuk mengurangkan peradangan di dalam tubuh.

2. Bamboo Vinegar : Cuka Buluh merupakan produk sampingan dari karbonisasi buluh. Ia digunakan dalam pelbagai produk kesihatan serta kosmetik dan ubat-ubatan, kerana kemampuan yang kuat untuk membantu tubuh dalam mengeluarkan bahan
sisa.

3. Tourmaline adalah mineral yang memancarkan ion negatif dan sinar inframerah-jauh (FIR). Ia dapat membantu dalam mengurangkan gejala-gejala stres, meningkatkan vitalitas mental, meningkatkan pengedaran darah dan menguatkan sistem kekebalan tubuh. Fungsi Tourmaline dalam Detox Foot Patch adalah untuk meningkatkan perluasan dinding sel dalam tubuh dan membolehkan pemindahan racun dan sisa melepasi membran ini ke dalam sistem darah dan limfa.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan